Politika kvality
„Kvalita je to, keď sa vracia zákazník a nie tovar“ – W.E.Deming
-
Chceme byť preferovaným partnerom pre našich zákazníkov doma i v zahraničí.
-
Požiadavky zákazníkov sú pre nás prvoradé.
-
Zámerom spoločnosti je trvalé zlepšovanie efektívnosti systému manažérstva kvality.
-
Prioritou vedenia spoločnosti je zvyšovanie kvality našich produktov v zmysle požiadaviek EÚ.
-
Do systému kvality zapojíme aj našich dodávateľov.
-
Sústavná starostlivosť o zamestnancov vedie k ich spokojnosti a angažovanosti, čo je garantom zvyšovania kvality.
- Zvyšovanie kvality je proces nepretržitý a musí byť sústavne sledovaný.
Environmentálna politika
-
Sústavné zlepšovanie životného prostredia je prioritnou súčasťou stratégie firmy.
-
Dodržiavame zákonné predpisy a iné právne požiadavky.
-
Technologické inovácie a uplatňované pracovné postupy zohľadňujú požiadavky na zdravé životné prostredie a na čerpanie len nutných zdrojov.
-
Recykláciou odpadov znižujeme čerpanie prírodných zdrojov.
-
Navrhujeme a dodávame výrobky s vysokou účinnosťou spaľovania.
-
Emisie produkované našimi výrobkami v priebehu používania spĺňajú predpísané limity EÚ, ako aj prísnejšie národné limity niektorých európskych štátov.
-
Oboznamujeme verejnosť – spotrebiteľa so zaobchádzaním s našimi výrobkami.
-
Spolupracujeme s odbornými organizáciami z oblasti životného prostredia. Výsledky spolupráce využívame pre prevenciu a zlepšovanie.
-
Pre riešenie a realizáciu programov v environmente využívame internú a externú komunikáciu.
-
Staráme sa o bezpečnosť a zdravie našich zamestnancov.
-
Účinnosť našej činnosti v oblasti environmentu je založená na pozitívnom postoji zamestnancov voči životnému prostrediu.